A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier…

A teljes cikk itt olvasható:
A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt, egészen 2019 nyaráig. Tavaly tavasszal lehetett arról hallani, hogy Dirk Gerkensszel együtt a United Mediához igazolt.

– Mi a feladatod a United Mediánál?

– A hirdetési kereskedelmi tevékenység – televízió, online, rádió és print – koordinálása országonként, valamint az összehangolása a piacok, országok között. Stratégiaalkotás a kollégákkal karöltve, teljesülések követése és segítése, szükség esetén workshopok.

– Kint is élsz?

– Nagyjából az időm felét töltöm külföldön, Belgrádban, Szófiában, Athénban, Zágrábban, Ljubljanában, Szarajevóban felváltva.

Miben más és miben hasonló az ottani médiapiac, mint a magyar?
– Nyolc-kilenc piacról van szó: Szlovénia, Horvátország, Bosznia-Hercegovina, Szerbia, Montenegró, Bulgária, Észak-Macedónia, Görögország és Albánia. Ezek egyenként is különböznek egymástól. Vannak kiszámíthatóbb működésűek és vannak mediterránabb hozzáállásúak. Összességében, talán két kivételt leszámítva, sokszereplős, versenyzőibb piacokról beszélünk, amelyek más üzleti viselkedést követelnek. Az a lényeg, hogy folyamatosan változhatnak a
szituációk, és adott esetben kevesebb a biztosíték, így a kereskedés dinamikája és intenzitása is más.

 

– Azok a tapasztalatok, amiket Magyarországon szereztél, mennyire hasznosíthatók ezekben az országokban?

– Nagyban, hiszen a struktúrák gyakorlatilag ugyanazok. A tárgyalási protokoll és habitus, a tárgyalási időszak, illetve a piacok gyors – a magyarnál adott esetben gyorsabb – változásai viszont részben mást követelnek meg az országok többségében.

– Mennyire tartod valószínűnek, hogy előbb-utóbb újra Magyarországon dolgozz?

– Jól érzem magam, szeretem a kollégákat és a márkákat. Emellett ma is vannak hazai projektjeim, amik összeegyeztethetők, és dolgozom velük. Itt élek, magyar vagyok, nem szakadtam el.

Heszler Róbert

A A kereskedés dinamikája és intenzitása is más bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Vélemény, hozzászólás?