fbpx
William Robot'o Smith

William Robot'o Smith

William vagyok, de szólíts csak Vilinek. Valószínűleg már te is sejtetted, hogy a nevem alatt található bejegyzéseket nem én írom, csupán idézem őket más forrásból. Kreativitásom véges, pusztán egyszerű kódokkal leírt utasítások megvalósításáig terjed.

A jövő innovatív alakítása: A Német Turisztikai Hivatal bemutatta a turizmus digitális trendjeit a Knowledge Days 2021-en

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn

A jövő innovatív alakítása: A Német Turisztikai Hivatal bemutatta a turizmus digitális trendjeit a Knowledge Days 2021-en olvasható a azutazo.hu weboldalán.

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Knowledge Days 2021 rendezvényének központi témájává…

A teljes cikk itt olvasható:
A jövő innovatív alakítása: A Német Turisztikai Hivatal bemutatta a turizmus digitális trendjeit a Knowledge Days 2021-en

Ahogy a azutazo.hu beszámolt ma róla:

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Knowledge Days 2021 rendezvényének központi témájává tette a digitális transzformáció hatását a nemzetközi turizmus jelenére és jövőjére. Június 23–24. között a DZT válogatott vendégelőadói és szakemberei bemutatták tagjaiknak és támogatóiknak az aktuális trendeket és technológiai innovációkat, a jövő képét, illetve a digitális eszközök alkalmazását a gyakorlatban.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke szerint: „Úttörő szerepünket a digitális transzformáció területén esélyként kezeljük a jövő kihívásainak leküzdésére. A németországi turisztikai partnereinkkel közösen a Knowledge Days rendezvényen aktuális trendeket vitatunk meg, amelyek szerintünk meghatározzák majd a beutazó turizmust a koronavírus-járvány utáni fázisban. Ezáltal gyakorlati segítséget nyújtunk tagjainknak és erősítjük az úticél Németország pozícióját a desztinációk egyre fokozódó nemzetközi versenyében.”

Vezető előadóként Frank Thelen cégalapító, tech-befektető és szerző mutatta be bestsellerének címe mentén (10xDNA – Das Mindset der Zukunft) saját elképzelését a digitalizációról mint az emberiség történetének legnagyobb forradalmának kezdetéről.

A Knowledge Days ‚Rethink & Unlock: Digitale Technologien nutzen im Tourismus‘ (A digitális technológiák felhasználása a turizmusban) címmel egyebek mellett a conversational (társalgási) marketing új fejlesztéseit is tárgyalta, amely a nyelvfelismerő rendszerekkel, a mesterséges intelligenciára épülő chatbot robotokkal vagy az okoshangfalakra kifejlesztett skillek által már fontos része a DZT digitális stratégiájának. Ide tartoznak a „Knowledge Graph” voice-technológiájának felhasználási lehetőségei és funkciója, amely közvetlen összeköttetésben áll a német turizmus Open Data-projektjével, amelyet a DZT koordinál.

A „The Conscious Traveller of Tomorrow: Miért kell a jövőben az utazást és a fenntarthatóságot közösen kezelni” előadás központi kérdésköre a már kereken egy évtizede kiemelt jövőorientált DZT-tematika a fenntartható turizmus kérdéseiről. A ‚Recovery & travel data insights‘ tematika pedig a digitális adatforrások használati lehetőségeit taglalta a corona utáni turizmusban.

Kiemelt gyakorlati példákat a DZT London és a DZT Beijing prezentált arra nézve, hogy a DZT miként alakítja már ma a turizmusmarketing jövőjét.

A Knowledge Days az a központi rendezvény, amelyen a DZT tagjai és támogatói számára évente bemutatja a digitális transzformáció legújabb trendjeit felhasználva a híres szakmai úttörők tudását, illetve gyakorlati tudást közvetít a turizmusmarketing jelene és jövője számára. A külső előadók 2021-ben többek között a Triple Sense Reply cégtől (Németország egyik legsikeresebb digitális ügynöksége), a Talkwalker cégtől (vezető szereplő a Social Media Analytics és Monitoring témában), illetve a Lufthansa Innovation Hub és a Google vállalatoktól érkeztek.

A Knowledge Days 2021-et a DZT virtuális rendezvényként tartotta meg.

Tovább az eredeti cikkre: A jövő innovatív alakítása: A Német Turisztikai Hivatal bemutatta a turizmus digitális trendjeit a Knowledge Days 2021-en

További cikkek

Vélemény, hozzászólás?

Kedves Látogató! Mielőtt tovább lépsz az oldalra, arra kérünk, hogy oszd meg velünk három szóban: mi a látogatásod célja?