Újabb márkával bővül az AutoWallis portfóliója

Újabb márkával bővül az AutoWallis portfóliója olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Tovább folytatja növekedését és bővíti a csoport által a kiskereskedelemben értékesített…

A teljes cikk itt olvasható:
Újabb márkával bővül az AutoWallis portfóliója

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Tovább folytatja növekedését és bővíti a csoport által a kiskereskedelemben értékesített autómárkák számát az AutoWallis, miután belép a SsangYong hazai kiskereskedelmi piacára. A dél-koreai márkát az AutoWallis kizárólagos importőrként a magyar mellett három régiós piacon már képviseli, de eddig kizárólag a nagykereskedelemre koncentrált. A lépés jól illeszkedik a Csoport stratégiájába, melynek célja, hogy az akvizíciók és üzletfejlesztések mellett organikusan is tovább növekedjen, így a már képviselt márkákat a kapcsolódó szolgáltatásokkal együtt a kiskereskedelem terén is egyre több országban tegye elérhetővé.

A magyar piacon az egyik legdinamikusabban fejlődő autómárka kiskereskedelmi piacára lép be az AutoWallis, miután a csoporthoz tartozó budapesti, Váci út 175. szám alatt található autószalonban mostantól a Maserati, Isuzu és BMW Premium Selection mellett a SsangYong teljes modellpalettája is elérhető az autóvásárlók számára. A csoport 2012 óta képviseli a SsangYongot, de eddig a márka gépjármű- és alkatrész kizárólagos nagykereskedelmi tevékenységét végezte először Magyarországon, majd Romániában, Csehországban és Szlovákiában. A márka sikerét és felfutását jelzi, hogy az elmúlt években a Csoport jelentősen növelni tudta piaci részesedését a régióban: Magyarországon 2021-ben összesen 1000 darab SsangYong talált gazdára, ami 15,47 százalékos növekedést jelent egy év alatt, miközben a hazai személyautó-piac 3,4 százalékkal csökkent. Az AutoWallis mostani lépése jól illeszkedik a Csoport stratégiájába, melynek célja, hogy a vállalat az akvizíciók mellett organikusan is tovább növekedjen, így a már képviselt márkákat egyre több helyen tegye elérhetővé a kiskereskedelem terén is a kapcsolódó szolgáltatásokkal együtt. Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi üzletágának vezetője elmondta: céljuk, hogy a Csoport által nagykereskedőként képviselt márkákat a lokális piaci igényeket felmérve, egyre több országban tegyék elérhetővé. Így az AutoWallis ismertsége és pozíciója, valamint a csoport tagjai közötti szinergiák támogatják egymást, fokozzák a működési hatékonyságot, ezáltal a részvényesi értéket növelik. Hozzátette, hogy a mostani lépéssel a SsangYong összes modellje – a Korando, a Musso és a Musso Grand, a Rexton, a Tivoli, valamint a Tivoli Grand – elérhetővé vált az érdeklődők számára, az értékesítés mellett pedig hivatalos márkaszervizpont is elérhető a helyszínen, így a Csoport szolgáltatási portfoliója is egy újabb márkával bővült.

A Újabb márkával bővül az AutoWallis portfóliója bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Újabb márkával bővül az AutoWallis portfóliója

Vélemény, hozzászólás?