A HírTV-vel erősít az Atmedia

A HírTV-vel erősít az Atmedia olvasható a mmonline.hu weboldalán.

2022. március elsejétől az Atmedia értékesíti a HírTV kereskedelmi reklámidejét. A…

A teljes cikk itt olvasható:
A HírTV-vel erősít az Atmedia

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

2022. március elsejétől az Atmedia értékesíti a HírTV kereskedelmi reklámidejét. A húsz éve alapított tematikus hír- és hírháttér televízió országos lefedettsége 92%, az adó műsorai kiemelkedő nézettséget érnek el a fővárosban, illetve a megyeszékhelyeken.

A multimédiás kereskedőház televíziós portfóliója 2022. március elsejétől a HírTV kereskedelmi reklámidejének – szpot – értékesítésével bővül. A HírTV-t 20 éve alapították, műsorstruktúrájában a nemzetközi gyakorlatnak megfelelően kiemelt szerepe van a minden órában jelentkező híreknek, amelyeket tipikusan hírháttér- információs és vitaműsorok követnek. A tartalmi kínálatot tovább színesítik tematikus és riportműsorok, dokumentumfilmek és klasszikus magyar filmek is. A híradók mellett a legnépszerűbb műsorok: Bayer Show, Sajtóklub, Vezércikk, Paláver, Napi aktuális. A 2021. 09. 13-án megújított műsorstruktúra elindulása óta a csatorna átlagos napi elérése a felnőttkorú lakosság körében közel 800 ezer fő (NAM: 2021.09.13 – 2022.01.16.). 2021-ben a HírTV lett a 15. legnézettebb televíziós csatorna a 18+ célcsoportban.

Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója elmondta, hogy: „Örömmel fogadtuk tematikus televíziós kínálatunkban a HírTV-t, amelynek nézői körében jelentős a Budapesten és a megyeszékhelyeken élők, a magas iskolai végzettségűek és az Esomar A státuszúak aránya.”

A A HírTV-vel erősít az Atmedia bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: A HírTV-vel erősít az Atmedia

Vélemény, hozzászólás?