Digitális megoldásokkal, Skandináviában nyit az Aiden by Best Western életmódmárka

Digitális megoldásokkal, Skandináviában nyit az Aiden by Best Western életmódmárka olvasható a azutazo.hu weboldalán.

Az Aiden by Best Western, a BWH Hotel Group életmódmárkája elindul…

A teljes cikk itt olvasható:
Digitális megoldásokkal, Skandináviában nyit az Aiden by Best Western életmódmárka

Ahogy a azutazo.hu beszámolt ma róla:

Az Aiden by Best Western, a BWH Hotel Group életmódmárkája elindul Skandináviában, és több mint 30 új szálloda megnyitását tervezi. A márka skandináviai bevezetésével a BWH Hotel Group több mint megduplázza az Aiden by Best Western globális portfólióját. Emellett bejelentették az Aiden indiai bevezetését is.

Az új Aiden by Best Western a dániai Herningben februárban nyitja meg kapuit a több mint 30 új skandináviai szálloda közül elsőként. Minden Aiden szálloda egyedi stílusú és berendezésű, és a felfedező kedvű, modern utazókat célozza meg, akik autentikus módon szeretnének megtapasztalni egy úti célt.

Az elegáns butikmárka, az Aiden, az elkövetkező években több mint 200 százalékkal fog növekedni, és a portfólió már 2023-ban megduplázódik. A márka növekedésének fontos lépése az Aiden közelgő indítása Indiában, illetve belépése a Skandináv piacra. A márka jelenleg 19 szállodával büszkélkedhet a világ kulcsfontosságú úti céljain, például Ausztráliában, Franciaországban, Olaszországban, Dél-Koreában és az Egyesült Államokban olyan városokban, mint az arizonai Scottsdale, a texasi Austin és a kaliforniai Berkley.

“Tagadhatatlan, hogy az utazók manapság olyan különleges élményeket keresnek, amelyek megtestesítik a szálloda célállomásának karakterét, és az Aiden pontosan erről szól” – mondta Larry Cuculic, a BWH Hotel Group elnök-vezérigazgatója. “Ez a márka megfelel a mai utazók változó érdeklődési körének, és egy megbízható globális szállodavállalat által nyújtott butik élményt nyújt számukra. Mivel a fejlesztők is felismerik az Aiden iránti utazói érdeklődést a márka gyorsan a fejlesztők következő generációjának választott butikhoteljévé válik”.”

A Skandináviában, az oslói székhelyű CIC Hospitalityvel partnerségben megnyitásra kerülő 30 Aiden szálloda mindegyike digitális hologramos portaszolgálatot kínál majd a bejelentkezéshez, a kijelentkezéshez és a vendégek kiszolgálásához. Ez az úttörő technológia az innovációt és a kiváló vendégkiszolgálást ötvözi, hogy igazán egyedi és modern élményt nyújtson. A CIC Hospitality Skandinávia egyik vezető szállodaüzemeltetője, jelenleg 20 szállodát üzemeltet, amelyek közül több a BWH Hotel Group tagszállodája.

Az Aiden skandináv portfóliójába tartozó szállodák stratégiai helyszíneken, például egyetemek, nagyobb vállalatok és rendezvényhelyszínek közelében épülnek. A skandináv Aiden-portfólió központi eleme a fenntarthatóság lesz, a napelemes tetőfedés és a moduláris kialakítás számos szállodában a környezeti hatékonyságot növeli. Az első szálloda, az Aiden by Best Western Herning februárban nyílik meg a dániai Herning városában. Ez lesz Dánia első modulárisan épített szállodája, amely 204 szobával, szaunával ellátott edzőteremmel, konferenciatermekkel és társasági életre vagy munkára alkalmas helyiségekkel várja a vendégeket.

Kocsis Erika

Tovább az eredeti cikkre: Digitális megoldásokkal, Skandináviában nyit az Aiden by Best Western életmódmárka

Vélemény, hozzászólás?