Előny a vendégnél – szezonváró körkérdés. A válaszadó: Nagy-Bándli Zsófia, a Thermal Hotel Visegrád stratégiai igazgatója

Előny a vendégnél – szezonváró körkérdés. A válaszadó: Nagy-Bándli Zsófia, a Thermal Hotel Visegrád stratégiai igazgatója olvasható a azutazo.hu weboldalán.

Az Utazó magazin arra vállalkozott, hogy körkérdés keretében mutatja be, mire…

A teljes cikk itt olvasható:
Előny a vendégnél – szezonváró körkérdés. A válaszadó: Nagy-Bándli Zsófia, a Thermal Hotel Visegrád stratégiai igazgatója

Ahogy a azutazo.hu beszámolt ma róla:

Az Utazó magazin arra vállalkozott, hogy körkérdés keretében mutatja be, mire számíthatnak a vendégek és mire a szállodák, az idei szezonban, az általunk megkérdezett hotelekben.

Hogyan indult az év eleje a házban a vendégforgalom tekintetében?

Az év eleje meglehetősen jól indult,  korábbi terveinkhez képest jobban tudott teljesíteni a ház. Ebben szerepe volt annak is, hogy egyrészt már nagyon vágytak a pihenésre, kikapcsolódásra a vendégek, másrészt pedig az ünnepekre kapott utalványokat is sokan az év első hónapjaiban váltják be. Sajnos a rendezvények nem indultak még el az év elején, így a forgalmat szinte csak kizárólag egyéni vendégforgalom hozta. Kezdenek visszatérni a külföldi vendégek is, a mi esetünkben a V4 országokból érkeznek leginkább, köztük is a cseh és szlovák vendégek aránya a legmagasabb.

Nagy-Bándli Zsófia, a Thermal Hotel Visegrád stratégiai igazgatója

Mivel készülnek a késő tavaszi-nyári időszakra?

Szállodánkban 2022. februárjában indult el egy nagy beruházás. A 2022. nyaráig tartó, csaknem egymilliárd forint ér­tékű megújulás érinti a lobby területét, az étte­rem berendezését, a szobák kialakítását, valamint egy egyedülálló gyermekvilág létrejöttét is. A fejlesztésre közel 300 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyertünk a Pénzügyminisztérium (PM) pályázatán.   Az egyes területek átalakításának koncepciója, hogy a hotelt övező környezet színeit, formáit, anyagait a belső tereken is viszont láthassák a vendégek, így anyaghasználatban a fa, a különböző kőzetek és termé­szetesen a növények jelennek meg, a színekben pedig a barna, szürke és a zöld dominál. A kiválasztott bú­torok formavilága már a 21. század modernségét hozza, a lágy vonal­vezetés pedig a természet nyu­godtságát idézi. Minden prémium alapanyagokból, korszerű technoló­giával, fenntartható módon készül, hogy még inkább növelni tudjuk a vendégek elégedettségét.

Húsvétra elkészült és átadásra is került a gyermekek legnagyobb örömére az óriási családi élménybirodalom, ahol több generáció is jól érzi magát. A háromszintes, 7 méter magas gyer­mekjátszó nem csupán a mérete miatt grandiózus: ügyességi pályát, az ország legnagyobb zárt beltéri csúszdáját, kézműves foglalkozásra alkalmas teret, valamint számtalan játékot rejt, így a régió egyik legkü­lönlegesebb ilyen jellegű foglalkoz­tatója lett.

Milyen látnivalók, programok vannak a szálloda körzetében?

Visegrád az év bármely időszakában tartalmas kikapcsolódást nyújt, egyrészt történelmi múltja, másrészt pedig a természetes környezete miatt. Amit mindenképpen ajánlunk megtekintésre: a Fellegvár, a Királyi palota, a Salamon torony, mint történelmi nevezetességek, az aktív kikapcsolódásra vágyóknak pedig a Mogyoró hegy a kisállatkerttel, a Fűvészkert, az  Ördögmalom vízesés, a Kaán forrás, a Pisztrángos tavak, melyet gyalog, kerékpárral, de akár elektromos rollerrel is fel tudnak fedezni a hozzánk érkezők.

Tavaly óta egy Hop on–Hop off városnéző busz is közlekedik hétvégente és nyáron a városban, így még könnyebben elérhetők a látnivalók, de a dunai hajózást is jó szívvel ajánljuk, akár a Mahart körjáratot – mellyel több települést is elérhetnek, akár a sétahajózást.

A vendégek számára a legkönnyebb tájékozódás a programok tekintetében a www.visitvisegrad.hu oldalon keresztül érhető el, melyen folyamatosan frissülnek az aktuális programinformációk.

Milyen szezonra számítanak?

Úgy gondolom és úgy is terveztük, hogy sikeres szezonnak nézhetünk elébe, de  nagyon sok még a bizonytalansági tényező. Amennyiben a háború nem tud békével és hamarosan befejeződni, az nagyon negatívan fogja a teljes iparágat befolyásolni. Azt már most látjuk, hogy a háború kitörése óta körülbelül 25-30 %-kal csökkent a beérkező egyéni foglalások mennyisége, és a foglalások intenzitása is csökkent. Az élelmiszerárak folyamatos növekedése a családoktól először a pihenésre szánt forrást vonja el és sokan inkább félreteszik a pénzt, mert nem tudják, hogy az elkövetkezendő hónapok milyen árrobbanást hoznak még. Viszont a magas árfolyamok pozitívan befolyásolhatják a vendégeket abban, hogy inkább belföldön maradjanak és idén is itthon nyaraljanak, kedvezőbb feltételek mellett. Hozzánk 80-85 %-ban belföldi vendégek érkeznek, a külföldi vendégek aránya 15-20 % között mozog és főként a V4 országokból érkeznek.

Tovább az eredeti cikkre: Előny a vendégnél – szezonváró körkérdés. A válaszadó: Nagy-Bándli Zsófia, a Thermal Hotel Visegrád stratégiai igazgatója

Vélemény, hozzászólás?