Cannes Young Lions: megvannak a hazai nyertesek

Cannes Young Lions: megvannak a hazai nyertesek olvasható a mmonline.hu weboldalán.

Idén hét kategóriában hirdette meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ)…

A teljes cikk itt olvasható:
Cannes Young Lions: megvannak a hazai nyertesek

Ahogy a mmonline.hu beszámolt ma róla:

Idén hét kategóriában hirdette meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Cannes Young Lions hazai előválogatóját, ami a múlt héten rendeztek meg. A 31 év alatti kreatívok alkotásait 3 napon át értékelte a zsűri.

Az előválogató tétje nem volt kicsi, hiszen 72 óra alatt kellett megtalálni, hogy a nemzetközi online verseny keretében kik képviselhetik Magyarországot. Fontos változás, hogy az elmúlt évekhez képest, a hazai megmérettetést megnyert páros adott kategóriájában nem utazik automatikusan Cannes-ba. A nemzetközi előválogatót online rendezik meg május 16. és június 6. között, és az ezen a legjobb eredményt elérő magyar páros utazhat majd a MAKSZ szervezésében a Cannes Lions fesztiválra június 20-24. között.

A 31 év alatti ügynökségi és ügyféloldali kreatív fiatalok összesen 60 alkotással pályáztak a hét kategóriában, amelyeket 25 tagú zsűri értékelt. Az idei előválogató főtámogatója a Yettel volt, amely 5 kategóriában biztosította a briefeket, míg a Samsung és a Shutterstock együttműködő partnerként vett részt, előbbi cég két kategóriában adott briefet.

 

Az előválogatót a PR kategóriában a Strandkorlátkék csapat – Csuhai István (Mito) és Hadacs Bálint (Mito) – nyerte „5sec” című munkájával. A Young marketer kategóriában az első helyezett a Telemagenta csapat lett – Orth Bence (The LEGO Group), Basch Péter (Sensitiv) – „#AddHozzáAzArcod” című kampányával. A Film kategóriában az Abszintzöld csapat – Baritz Balázs (Greenroom) és Pusztai Balázs (Greenroom) – nyert „Memories too” című pályázatukkal.

Design kategóriában a Molnár-Plaschil Bernadett (Co&Co Designcommunication), Budai Márton (Co&Co Designcommunication) alkotta kettős, vagyis az Indigo csapat bizonyult a legjobbnak, „Yettel.funalog” című pályázatával. A Cyber kategória első helyezettje az Enyvszín csapat lett, Csík Hargitta (MITO) és Gelencsér Milán (MITO) DISRUPTI.ON by Yettel című munkájával érte el ezt az eredményt. Média kategóriában a Pitypangsárga csapat – Fürtös Kinga (VMLY&R) és Gaál Gerda (Mito) – nyert, „success AND failure” nevű munkájával. A Print kategória győztese a Wasabizöld csapat lett – Pál Zorka (Artificial Group), Pregun Eliz (Artificial Group) -, The Movie Screen című munkájával.

A briefek itt érhetők el, míg az előválogató részletes eredménye, illetve a pályaművek itt tekinthetők meg.

A Cannes Young Lions: megvannak a hazai nyertesek bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Tovább az eredeti cikkre: Cannes Young Lions: megvannak a hazai nyertesek

Vélemény, hozzászólás?