Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel olvasható a bdpst24.hu weboldalán.

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját…

A teljes cikk itt olvasható:
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Ahogy a bdpst24.hu beszámolt ma róla:

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

Budapest, 2024. április 17. Az eMAG leegyszerűsíti a kertészkedésért rajongó vásárlók számára a megfelelő termékek felkutatását és megrendelését, ezért elindította első, az otthon és a kertészkedés témájával foglalkozó felületét, amely a shop-in-shop koncepció jegyében készült. A kerti szerszámoktól kezdve a kültéri bútorokon, kültéri bútorokon, úszómedencéken, grillsütőkön, függőágyakon vagy hintákon át a vásárlók könnyebben megtalálják az eMAG és Marketplace partnerei által forgalmazott több mint 100 ezres kertitermék-választékát a Kerti bolt menüpont alatt.   

Az eMAG-nál a legforgalmasabb hónap a kertészeti és kerti termékek megrendeléseit tekintve a május. Egy tipikus ügyfél bruttó 24 ezer forintnál valamivel magasabb összeget hagy az online kasszánál a kertészeti kategóriában. Kültéri bútorok esetében az átlagos kosárérték ennél is magasabb, 36 ezer forint feletti.  A kerti tárolók esetében az átlagos rendelési érték ennél is magasabb, mintegy 99 ezer forint.

„A kertészkedés és a kertépítés népszerű tevékenység a magyar felhasználók körében, és az új eMAG Kert Bolttal támogatjuk azokat, akiknek a kertjük a hobbijuk, és saját városi zöld oázisukat szeretnék létrehozni, de azokat a felhasználókat is, akik egy nyereséges üzlet lehetőségét látják a kertészkedésben. Az új shop-in-shopunk egyszerű és elérhető élményt nyújt mind a platformon való utazás, mind a kiszállítás szempontjából, különösen csomagautomata-hálózatunk folyamatos bővítésének tükrében” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

A magyar vásárlók által legkeresettebb kertészeti termékek az elektromos fűnyírók, a láncfűrészek és fűnyírók, a kerti napernyők és pavilonok, a kerti székek, függőágyak és hinták, mint a kerti szerszámok, kerti gépek kiegészítői, valamint a növényvédő- és ápolószerek, kerti locsolók, szivattyúk és az öntözés más kiegészítői. Az elmúlt szezonban a legtöbb kerti terméket Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén, Bács-Kiskun és Hajdú-Bihar vármegyékből rendelték az eMAG-tól.

Tovább az eredeti cikkre: Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Vélemény, hozzászólás?